باید مردم با عفونت کلیه خوردن موز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید مردم با عفونت کلیه خوردن موز

بسیاری از بیماران مبتلا به CKD هستند هشدار داد که آنها تا به حال موز خوردن بهتر نیست، چرا که موز غنی از پتاسیم و سدیم می باشد، که می تواند بار در riñones.En افزایش برای عفونت کلیه، بیماران باید موز خوردن نیست یعنی، برای چه؟ لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

عفونت کلیه نیز بدان معنی است که کلیه آسیب دیده است، و کلیه کار نمی کند برای نگه داشتن بیماران salud.Y ما نیز ممکن است از تعدادی از molestias.Además رنج می برند، پیلونفریت عفونت شدید کلیه ها می باشد و همچنین می تواند خون آلوده علائم یوسف از پیلونفریت دارای درد پشت یا پهلو درد، تب و لرز، تهوع و استفراغ، سرگیجه و confusión.Por بنابراین، حفاظت از کلیه و مهار پاسخ التهابی است تا necesario.Si بیماران خوردن موز در این مرحله، که ممکن است این بیماری را تشدید کنند.

به غیر از موز، لازم است به منظور محدود کردن غذاهای بسیاری که سرشار از پتاسیم، سرشار از sodio.Además غنی فسفر، لازم است به منظور محدود کردن مصرف پورین، آن را به عنوان ممکن است به میزان اسید úrico.Y وجود دارد منجر شود اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن. به جز این محدودیت ها، لازم است به ارائه ویتامین به اندازه کافی و فیبر برای حفظ فعالیت های روزانه خود را.

همچنین، یک بار با یک عفونت کلیه تشخیص داده، شما نیاز به دریافت درمان مناسب در زمان و درمان مناسب می تواند آن condición.En چین معکوس، بسیاری از درمان های طبیعی موثر برای عفونت کلیه disease.To کلیه وجود دارد، طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی است برای این usted.Todos داروها درمان های گیاهی طبیعی، و قبل از usar.Estos مواد مخدر پردازش پردازش فعالیت بهتر برای ورود به ضایعات کلیوی در مهار واکنش التهاب علاوه بر این، آن را نیز می تواند عملکرد کلیه حفظ و بهبود GFR.

در نتیجه، اگر شما از یک عفونت کلیه رنج می برند، بهتر است به خوردن موز نیست، چرا که آن بد برای سلامتی شما است با توجه به dañado.Si کلیه می خواهند بدانند که درمان های طبیعی ما، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و این لذت ما برای کمک به شما می باشد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/309.html

 





:: بازدید از این مطلب : 839
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: